مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-18اقتصادي

فعال شدن بیش از 240 جایگاه سوخت در فارس/ اعلام اسامی جایگاه های فعال


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فعال شدن بیش از 240 جایگاه سوخت پمپ پنزین در این استان تا این لحظه خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فعال شدن بیش از 240 جایگاه سوخت پمپ پنزین در این استان تا این لحظه خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: تا این لحظه از 320 جایگاه سوخت پمپ بنزین در استان فارس، بیش از 240 جایگاه به صورت دستی و آفلاین در نقاط مختلف استان فعال شده و مشغول به خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفت در منطقه فارس نیز تا این لحظه فهرست جایگاه های سوخت فعال در این استان را به شرح ذیل اعلام کرده است: شهرستان اقلید: فدک، عسکری، فروتن، امینی سده، دژکرد، پارس انرژی، صالحی شهرستان آباده: هیرمان، ایزدخواست، تمدن، صغاد، بهمن، حرا، یزدانشناس، جعفری، سورمق شهرستان استهبان: کاسپین، ماه قرقان شهرستان های شیراز، خرامه، سروستان، سپیدان، بیضا، کوار و زرقان: شهدای کوار، حیدری نیک، جهان نما، چهل چشمه 310-، حافظ، نوری، اکرمی، صدرا ، لپویی، امیرکبیر، دیرین، شکوفا، کهمره سرخی، کوهنجان، فرزین، الماس شهر، دوکوهک، دالین، خان زنیان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن بیش از 240 جایگاه سوخت در فارس/ اعلام اسامی جایگاه های فعال

فعال شدن بیش از 240 جایگاه سوخت در فارس/ اعلام اسامی جایگاه های فعال