مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-04سياسي

ورود مدعی العموم به وضعیت آرامستان ها در بجنورد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از ورود مدعی العموم و دستگاه قضایی در راستای ساماندهی و رفع مشکلات آرامستان ها در بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، سیدجواد ایلالی، دادستان بجنورد، اظهار کرد: مشکلاتی که در حال حاضر در خصوص آرامستان ها به ویژه در مرکز استان مطرح شده از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

وی گفت: دادستانی به اعتبار نقشی که مدعی العموم در صیانت از حقوق عامه بر عهده دارد در این خصوص مطالبات عمومی و بحق شهروندان را پیگیری خواهد کرد.

دادستان بجنورد افزود: مصادیق این مشکلات از قبیل مسأله حمل متوفیان، مسائل زیست محیطی، راه های دسترسی به گورستان پارک جاوید، ازدحام جمعیت و ترافیک بسیار زیاد و غیرقابل توجیه در خیابان های مجاور معصوم زاده و بارگاه ملکوتی امام زاده عباس ابن موسی ابن جعفر( ع) موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

  مدعی العموم تصریح کرد: مقرر شد با انجام هماهنگی های لازم بین تمامی بخش ها و قسمت های مرتبط با یکدیگر و انسجام در اقدام و عمل این مشکلات بر اساس موازین قانونی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری گردد.

پایان پیام/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به وضعیت آرامستان ها در بجنورد

ورود مدعی العموم به وضعیت آرامستان ها در بجنورد