مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-17سياسي

حرف های سحر قریشی در مورد درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد


سحر قریشی در یکی از لایوهای اینستاگرامی خود از درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد که اکنون در خارج از کشور علیه نظام نفرت پراکنی می کند، پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سحر قریشی در این لایو با اشاره غیر مستقیم به حمید فرخ نژاد و فیلمی که با یکدیگر در قشم بازی کردند، گفت: آقایی که اکنون با پول های نفت ایران در خاج از کشور حضور دارد و به جمهوری اسلامی ایران فحش می دهد و زن و بچه نیز دارد، در یک فیلم مشترک از من درخواست غیر اخلاقی داشته است.

وی در این باره توضیح می دهد که زمانی که تازه بازیگر شده بود و در برای فیلمبرداری به قشم سفر کرده بودند وقتی نیمه های شب در اتاق خود در حال استراحت بود، فرخ نژاد در حالی که اصلاً قریشی شماره او را نداشت مرتب به او زنگ می زده و یا پیام می داده از او می خواسته که به اتاقش بروند.

در ادامه قریشی می افزاید: وقتی جواب درخواست های غیراخلاقی او را ندادم فردا صبح سر صحنه کارگردان و تهیه کننده را تهدید کرد که دیگر به من نقش ندهند و به من نیز گفت تا وقتی من در این سینما هستم دیگر تو در هیچ فیلمی هیچ نقشی نخواهی داشت.

آنطور که سحر قریشی در این لایو توضیح می دهد منظور او توضیح در مورد فیلم دوباره باهم است که در معرفی این فیلم نیز آمده است: اکران این فیلم در سی امین دوره جشنواره فجر(1390) موجب درگیری عوامل آن در نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های سحر قریشی در مورد درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد

حرف های سحر قریشی در مورد درخواست بی شرمانه حمید فرخ نژاد