مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-22سياسي

بسیج شجره طیبه ای است که ثمره آن هیچگاه قطع نمی شود


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بسیج را نمادی از شجره طیبه دانست و گفت: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی شود.

- ایسنا/قم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بسیج را نمادی از شجره طیبه دانست و گفت: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی شود.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار سیدجواد هاشمی مسئول بسیج ادارات استان قم و جمعی از مدیران بسیجی استان قم که امروز یکم آذرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: خداوند به جریان هایی که نگاه خدایی دارند، روش و رفتارشان الهی است و بر این اصل استقامت می ورزند به عنوان کلمه طیبه یاد می کند و آن ها را به درخت پاکیزه ای تشبیه می کند که ریشه های قوی و شاخ و برگ به آسمان کشیده ای دارند.

وی با بیان اینکه تعبیر اصل ثابت نشان از اخلاص و اصالت دارد، گفت: ریشه های قوی با وجود اینکه در دل زمین است و با سختی ها و موانع دست وپنجه نرم می کند؛ ولی بدون ادعا و مخلص به کار خود ادامه می دهند و هیچ منتی بر بقیه اجزاء درخت و میوه ها ندارند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت بسیج را نمادی از شجره طیبه ای دانست که دارای ریشه، ساقه، شاخ وبرگ و میوه است، افزود: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج شجره طیبه ای است که ثمره آن هیچگاه قطع نمی شود

بسیج شجره طیبه ای است که ثمره آن هیچگاه قطع نمی شود