مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-16سياسي

پخش زنده «اینجا شب نیست» از رادیو جوان؛ سفر مخاطب به حال هوای نجف و کربلا


رادیو جوان با همکاری گزارشگران اختصاصی خود، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، برنامه زنده «اینجا شب نیست» با هدف روایت و بازنمایی صحنه ها و رویدادهای مهم این دو مرکز مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو تلویزیون فارس،برنامه زنده اینجا شب نیست رادیو جوان با اعزام گزارشگران به نجف اشرف و کربلای معلی، برای ایام فاطمیه، با هدف روایت و بازنمایی صحنه ها و رویدادهای مهم این دو مرکز مقدس، برای شنوندگان خود گزارش های مستند از این مناطق می رساند.

محمد جوادی نژاد تهیه کننده برنامه اینجا شب نیست ، درباره جزییات پخش زنده این برنامه رادیویی در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به خبرنگار فارس گفت: رادیو جوان با همکاری گزارشگران اختصاصی خود، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، برای ایام فاطمیه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام شده است.

این برنامه با هدف روایت و بازنمایی صحنه ها و رویدادهای مهم این دو مرکز مقدس، به همراه گزارش های مستند و معتبر، به شنوندگان خبرهای تازه و جذاب از این مناطق می رساند.

وی در ادامه افزود: این برنامه، فرصتی برای اطلاع رسانی و ارتباط مستقیم با جامعه مذهبی و علاقه مندان به اهل بیت (ع) فراهم می کند و شنوندگان را به نزدیک تر شدن به مکتب اسلامی و بررسی عمیق مفاهیم دینی دعوت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده «اینجا شب نیست» از رادیو جوان؛ سفر مخاطب به حال هوای نجف و کربلا

پخش زنده «اینجا شب نیست» از رادیو جوان؛ سفر مخاطب به حال هوای نجف و کربلا