مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-08سياسي

دشمن برای تربیت نسل جدید با آرمان های اسلام و انقلاب مانع ایجاد می کند


امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی باید عملکرد خود را ارزیابی و گزارشی از اثرات کار خود در فرهنگ عمومی کشور را به مردم ارائه دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان شورای عالی انقلاب فرهنگی باید عملکرد خود را ارزیابی و گزارشی از اثرات کار خود در فرهنگ عمومی کشور را به مردم ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان یکی از راه های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه در برابر آسیب ها را تلاش برای حاکمیت فرهنگ اسلامی و کار برای پیشرفت کشور اسلامی عنوان کرد و گفت: یکشنبه 19 آذرماه سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی(ره) در سال 1363 می باشد که این شورا متشکل از سران سه قوه و مسئولان فرهنگی کشور و بالاترین مقام تصمیم گیری برای مسائل کشور است.

امام جمعه زاهدان افزود: در شرایط کنونی و به تعبیر مقام معظم رهبری ما مورد تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفته ایم و با جنگ ترکیبی که دشمن علیه ما راه اندازی کرده بُعد فرهنگی مهم و مورد توجه است و عمده آن جنگ شناختی است و طبعا در چنین موقعیتی شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش شورای عالی دفاع را در دوران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای تربیت نسل جدید با آرمان های اسلام و انقلاب مانع ایجاد می کند

دشمن برای تربیت نسل جدید با آرمان های اسلام و انقلاب مانع ایجاد می کند