مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09سياسي

تعرفه تجاری بین ایران و سوریه صفر می شود


نشست خبری معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر سوریه با حضور هیات های عالی طرفین و اصحاب رسانه برگزار و در آن بر گسترش مبادلات اقتصادی و پیگیری جدی اسناد همکاری های مشترک تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (شنبه) در این نشست خبری با تاکید بر اینکه گسترش و تعمیق ارتباطات با جمهوری عربی سوریه جزو راهبردهایی است که همواره مقام معظم رهبری و آیت الله رییسی بر آن تاکید و پافشاری کرده اند، تصریح کرد: زمینه های همکاری مشترک و فراوانی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه وجود دارد که فعال سازی آنها می تواند به تقویت و توسعه همکاری های دو جانبه منجر شود.

محمد مخبر با اشاره به اهمیت قابل توجه سفر نخست وزیر سوریه برای دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه تاکید کرد: در سفر آیت الله رییسی به سوریه گشایش های بسیاری خوبی در روابط دو جانبه ایجاد شد که با قوت این توافقات را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به تشکیل و تعیین پنج کارگروه برای پیگیری توافقات و تفاهم نامه های امضا شده بین دو کشور تاکید کرد: امکان فعالیت شرکت های ایرانی در بازسازی تاسیسات نفتی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها و بنگاه های صنعتی و استخراج نفت و تاسیس برخی بنگاه های اقتصادی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه تجاری بین ایران و سوریه صفر می شود

تعرفه تجاری بین ایران و سوریه صفر می شود