مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-21سياسي

یک میلیون و 300 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند


رییس کمیته امداد با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند، گفت: کمیته امداد برای توسعه اشتغال در جامعه هدف، باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در همایش سراسری مدیران با اشاره به موفقیت های کمیته امداد در جشنواره شهید رجایی، گفت: باید بهره وری در عرصه های مختلف کاری با استفاده از روش های علمی و روزآمد، ارتقا یابد.

رییس کمیته امداد بر ضرورت ورود به عرصه اقتصاد دیجیتال، تاکید کرد و افزود: برای توسعه اشتغال در جامعه هدف که یک میلیون و 300 هزار نفر از مددجویان مستعد کار هستند، اقتصاد دیجیتال باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد وی اظهار کرد: تاسیس مرکز نوآوری در کمیته امداد باید عملیاتی شود تا به رشد روزافزون در عرصه های مختلف دست یابیم.

بختیاری بر اهمیت استفاده مطلوب از ظرفیت های سامانه هوشمند امداد تاکید کرد و ادامه داد: باید کنترل سیستمی، جای حضور فیزیکی در استان ها را بگیرد و با همکاری شرکت های دانش بنیان، قدم های بلند در کمیته امداد برداشته شود.

رییس کمیته امداد تصریح کرد: استفاده از توان پژوهشکده ها و مراکز علمی و دانشگاهی برای پشیبانی علمی در برنامه ریزی و اقدامات کمیته امداد در میدان عمل بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 300 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند

یک میلیون و 300 هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند