مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-23سياسي

هر روز تاخیر در اجرای راه آهن کرمانشاه-خسروی به زیان کشور است


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی گفت: هر روز تاخیر در اجرای این پروژه به زیان اقتصاد کشور است.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی گفت: هر روز تاخیر در اجرای این پروژه به زیان اقتصاد کشور است.

محمدطیب صحرایی در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه که امروز (2 آذر) با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، با تاکید بر لزوم تعجیل در سفر دوم رییس جمهور به استان گفت: امیدواریم بتوانیم در ماه های دی یا بهمن میزبان هیات دولت در استان باشیم.

وی با اشاره به نیازهای فراوان استان گفت: از جمله نیازهای اساسی استان در حوزه حمل و نقل است که هر سه حوزه راه آهن، جاده و فرودگاه را شامل می شود.

وی با اشاره به ضرورت اجرای هرچه سریعتر پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی گفت: هر روز تاخیر در اجرای این پروژه به ضرر اقتصاد کشور است، چرا که این پروژه نقش مهمی در صادرات به کشور عراق و سوریه خواهد داشت.

وی به پروژه های نیمه کاره استان اشاره و از بیمارستان 540 تختخوابی به عنوان یکی از مهمترین این پروژه ها یاد کرد و افزود: این بیمارستان قرار است جایگزین دو بیمارستان قدیمی شهر کرمانشاه که هرکدام حدود نیم قرن عمر دارند شود و نقطه اتکایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر روز تاخیر در اجرای راه آهن کرمانشاه-خسروی به زیان کشور است

هر روز تاخیر در اجرای راه آهن کرمانشاه-خسروی به زیان کشور است