مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-23سياسي

تاکید رییس ستاد انتخابات کشور بر توجه به اقتضائات محلی


معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور بر اهمیت مشارکت مردم و در نظرگرفتن اقتضائات خاص هر شهر توسط فرمانداران در برنامه ­ریزی اجرایی انتخابات تاکید کرد.

- معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور بر اهمیت مشارکت مردم و در نظرگرفتن اقتضائات خاص هر شهر توسط فرمانداران در برنامه ­ریزی اجرایی انتخابات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، دوره آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران، با حضور سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات کشور و جمعی از فرمانداران در وزارت کشور تشکیل شد.

شاهچراغی در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه هیات­ های نظارت در انتخابات، پیچیدگی­ های امور اجرایی انتخابات را در حوزه­ های مختلف یادآور شد.

وی بر تامین سخت ­افزاری و امکانات اجرای انتخابات تاکید کرد و افزود لازم است مسئولان اجرای انتخابات، منتظر تامین همه امکانات نباشند و با پیش­ بینی مسایل، از هم­ اکنون آمادگی­ های لازم را با استفاده از ظرفیت های محلی فراهم سازند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در امر مشارکت تاکید کرد باید همه ظرفیت ­های شهرستان ها شناخته شود و اقتضائات هریک از آنها برای نیل به انتخابات مطلوب مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس ستاد انتخابات کشور بر توجه به اقتضائات محلی

تاکید رییس ستاد انتخابات کشور بر توجه به اقتضائات محلی