مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-29پزشكي

اجرای 502 پروژه عمرانی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: پروژه مرکز ام آرآی و سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان خاتم این شهرستان از طرح های در دست اجراست، این پروژه احیا از سال 94 در دستور کار قرار گرفته و در 10 ماه گذشته کارگاه های آن تعطیل بود اما با حمایت وزارت بهداشت توانستیم .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: پروژه مرکز ام آرآی و سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان خاتم این شهرستان از طرح های در دست اجراست، این پروژه احیا از سال 94 در دستور کار قرار گرفته و در 10 ماه گذشته کارگاه های آن تعطیل بود اما با حمایت وزارت بهداشت توانستیم با پیشرفت فیزیکی 98 درصد کار را پیش ببریم به نحوی که تا هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

صلاح الدین بویا امروز چهارشنبه(8 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: موضوع نیروی انسانی پروژه مرکز ام آرآی بیمارستان خاتم ایرانشهر نیز از طریق برگزاری آزمون استخدامی تأمین شده اما موضوع نیروهای پشتیبانی و خدماتی آن مانده که دستورات لازم پیرامون این موضوع نیز در دست اقدام است.

بویا گفت: از 2 هزار و 500 طرح سلامت وزارت بهداشت در کشور حدود 502 پروژه عمرانی بهداشت درمان؛ یعنی حدود 25 درصد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است و این حجم عظیمی از اعتبارات و وقت را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 502 پروژه عمرانی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

اجرای 502 پروژه عمرانی در حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر