مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-12دانش

خسروپناه: والدین از شبهات فکری و اعتقادی فرزندانشان غافل نشوند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر مسؤولیت سنگین دانش آموزان در دوران کنونی، به والدین توصیه کرد که از شبهات فکری و اعتقادی فرزندانشان غافل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در دبیرستان البرز با بیان اینکه در این دبیرستان نخبگان را جذب می کنند و تلاش می شود که این افراد از موثران علم و فناوری کشور باشند، اظهار کرد: لازم است بدانیم در کجای علم جهان قرار داریم و چه بوده ایم و به کجا رسیده ایم و آینده باید چگونه باشد؟ وی ادامه داد: پیش از انقلاب دانشگاه ها و تعداد اعضای هیئت علمی و دانشجویان اندک بود و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، اغتشاشگران مسلح دانشگاه ها را به انزوا کشاندند بنابراین به دستور امام(ره) برای دو سال دانشگاه ها تعطیل شدند و ستاد انقلاب فرهنگی تشکیل شد تا دانشگاه ها تبدیل به دانشگاه اسلامی شود.

خسروپناه بیان کرد: اکنون پس از چهار دهه فعالیت دانشگاه ها در کشور، نقش موثری در علم و فناوری دنیا دارند و به سهم دو درصدی تولید علم دنیا در جهان دست یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: والدین از شبهات فکری و اعتقادی فرزندانشان غافل نشوند

خسروپناه: والدین از شبهات فکری و اعتقادی فرزندانشان غافل نشوند