مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-21اقتصادي

اختصاص نیمی از اعتبار پژوهشی شرکت های خوزستان به دانشگاه های خارج از استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با انتقاد از نحوه هزینه کردن اعتبار پژوهشی شرکت ها گفت: در این زمینه آمار متقنی وجود ندارد اما بر اساس بررسی ما، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با انتقاد از نحوه هزینه کردن اعتبار پژوهشی شرکت ها گفت: در این زمینه آمار متقنی وجود ندارد اما بر اساس بررسی ما، تقریبا نصف منابع پژوهشی شرکت های استان خوزستان برای انجام تحقیقات و پژوهش ها به دانشگاه های خارج از استان خوزستان اختصاص داده شده است.

مهرداد نیکو در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر سال بر اساس قانون بودجه، یک درصد اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی به پژوهش اختصاص داده می شود.

در این راستا محورهای پژوهش شناسایی، فراخوان ارسال و عناوین پژوهشی مشخص می شود و در نهایت پروپوزال تهیه و منابع آن تامین می شود.

وی افزود: تمام منابع یک درصد پژوهشی به دانشگاه ها اختصاص داده می شود و این منابع به هیچ وجه به مراکز پژوهشی و دانشگاه های خارج از استان اختصاص داده نمی شود اما دغدغه، منابع پژوهشی شرکت ها است.

متاسفانه در این زمینه آمار متقنی وجود ندارد اما بر اساس بررسی ما، تقریبا نصف منابع پژوهشی شرکت های استان خوزستان برای انجام تحقیقات و پژوهش ها به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نیمی از اعتبار پژوهشی شرکت های خوزستان به دانشگاه های خارج از استان

اختصاص نیمی از اعتبار پژوهشی شرکت های خوزستان به دانشگاه های خارج از استان