مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-27اقتصادي

افزایش 100 درصدی کشفیات کالای قاچاق در خوزستان؛432 مالخر دستگیر شدند


رییس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت:در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و ارز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ،سعید شعبان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان ظهر امروز در نشست خبری که در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی خوزستان برگزار شد، حوزه جرائم اقتصادی را شامل 13 جرم عنوان داشته و اظهار کرد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق و ارز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد افزایش داشته ایم.

وی رشد کشفیات کالای قاچاق در خوزستان را نشان دهنده برخورد قاطع با قاچاقچیان دانست و افزود: هدف از برخورد با خودروهای حمل کالای قاچاق در جهت ایجاد رفاه، افزایش گردشگر و رونق اقتصادی در مناطق مرزنشین استان است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان ادامه داد: طرح های کاربردی برای توقف خودرو های حمل کالای قاچاق انجام شده است که آبان ماه امسال 469 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 شعبان با بیان اینکه مالک خودرو حمل قاچاق در صورت اطلاع از محتویات بار قاچاق مرتکب جرم شده است، گفت: تردد خودروهای حمل بار قاچاق خطرات بسیاری در جاده ها ایجاد می کنند.

خوزستان جایگاه سوم از نظر کشفیات را در کشور داراست سیروس دریکوند رییس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه نشست اظهار داشت: خوزستان خوشبختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی کشفیات کالای قاچاق در خوزستان؛432 مالخر دستگیر شدند

افزایش 100 درصدی کشفیات کالای قاچاق در خوزستان؛432 مالخر دستگیر شدند