مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-14سياسي

همسویی منافع ملی و فردی دانشگاه ها در آیین نامه ترویج علم و تولید ثروت از دانش


در آیین نامه ترویج علم و تولید ثروت از دانش، منافع ملی و فردی دانشگاه های بزرگ و کوچک همسو شده است و در آیین نامه ارتقای جدید که مصوب خواهد شد، - ایسنا/همدان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آیین نامه ترویج علم و تولید ثروت از دانش، منافع ملی و فردی دانشگاه های بزرگ و کوچک همسو شده است و در آیین نامه ارتقای جدید که مصوب خواهد شد، باید نقش فرد در تهیه مقاله مشخص باشد.

دکتر محمدعلی زلفی گل امروز (پنجشنبه، 23 آذر ماه) در آیین تکریم از دانشجویان ممتاز بسیجی استان همدان، اظهار کرد: یکی از مشکلات مورد تأکید مقام معظم رهبری، کم توجهی به پژوهش های کاربردی است، چراکه نتیجه پژوهش های کاربردی رفع نیازها و تولید ثروت است و باید این خلأ برطرف شود.

او با اشاره به اینکه با توصیه نمی توان به توسعه دست یافت، بلکه توسعه با قانون، دانش پایه و نظارت قابل تحقق است، بیان کرد: در راستای نمایه سازی نیازهای جامعه، سامانه نظام ایده ها و نیازها (نان) در وزارت علوم راه اندازی و 10 هزار نیاز صنایع مختلف در این سامانه بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی خواستار فعالیت در راستای نیازها بود، می تواند با مراجعه به این سکوی علمی براساس رشته خود نیازهای جامعه را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی منافع ملی و فردی دانشگاه ها در آیین نامه ترویج علم و تولید ثروت از دانش

همسویی منافع ملی و فردی دانشگاه ها در آیین نامه ترویج علم و تولید ثروت از دانش