مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-11حوادث

نگرانی آتش نشانی از دشواری تردد ماشین آلات امدادی در معابر تهران به هنگام بحران


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: همه خیابان های تهران تبدیل به پارکینگ شده و در مواقع امدادی، شرایط برای ورود ماشین آلات امدادی دشوار می شود لازم است.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: همه خیابان های تهران تبدیل به پارکینگ شده و در مواقع امدادی، شرایط برای ورود ماشین آلات امدادی دشوار می شود لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اله محمدی در شصت و ششمین جلسه کمیته ایمنی شورای شهر تهران که در شهرداری منطقه 22 برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالیم که جلسات کمیته ایمنی و مدیریت بحران به صورت مستمر در حال برگزاری است و با جدیت دنبال می شود و انشاله به زودی شاهد شهری ایمن باشیم.

وی با اشاره به نقش شهرداران نواحی در حل مشکلات ایمنی پایتخت، گفت: این نقشی که برعهده شهرداران مناطق و نواحی قرار دارد، بسیار مهم است چرا که این افراد بسیار مسلط به محدوده جغرافیایی ناحیه خود هستند، منطقه 22 تهران هم که از مناطق مهم شهر تهران از نظر سازمان آتش نشانی است، یکی به دلیل پذیرش شهروندان طی سال و دیگری به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه که بین چند استان و مسیر گردشگری قرار دارد.

به این دلایل شهرداران نواحی 6 گانه منطقه 22 تهران باید با دقت و پیگیری مستمر مساله ایمنی این منطقه را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آتش نشانی از دشواری تردد ماشین آلات امدادی در معابر تهران به هنگام بحران

نگرانی آتش نشانی از دشواری تردد ماشین آلات امدادی در معابر تهران به هنگام بحران