مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-09سياسي

سردار جلالی: دشمن در پاییز سال گذشته به دنبال تکه تکه کردن ایران بود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کلید خنثی سازی غائله سال گذشته بیداری مردم بود و آنان سره را از ناسره تشخیص دادند و فهمیدند دشمن از راه اندازی این غائله، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کلید خنثی سازی غائله سال گذشته بیداری مردم بود و آنان سره را از ناسره تشخیص دادند و فهمیدند دشمن از راه اندازی این غائله، چه هدفی دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویی کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه 16 آذر مبدا تاریخی مبارزه دانشجویی با استکبار جهانی و آمریکاست، اظهار کرد: لازم است تا دانشجویان انقلابی ما با آنچه در این روز گذشته و آرمان هایی که دانشجویان برای آن جای خود را از دست دادن آشنا شوند.

بر همین اساس، استقلال طلبی ، عدالت خواهی ، آرمان گرایی سه ویژگی کلان دانشجوی تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبری انقلاب است که دانشجویان ما باید همواره آن را سرلوحه خود قرار دهند.

وی برخورداری از دانش، بینش و فهم عمیق سیاسی را لازمه فعالیت های سیاسی دانشجویی دانست و تاکید کرد: دانشجو باید هم جایگاه خود و هم آرمان های و اهداف انقلاب اسلامی را بشناسد.

آنچه بیش از همه اهمیت دارد، فهم عمیق سیاسی دانشجویان ماست که آن ها را در برابر تبلیغات و جنگ شناختی و نرم دشمن مصون می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: دشمن در پاییز سال گذشته به دنبال تکه تکه کردن ایران بود

سردار جلالی: دشمن در پاییز سال گذشته به دنبال تکه تکه کردن ایران بود