مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-09سياسي

برگزاری همایش «تحول در نظام تربیتی با اندیشه های آیت الله خامنه ای»


دانشگاه شیراز در روزهای 21و22 آذرماه، میزبان «دومین همایش تحول در نظام تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله خامنه ای» خواهد بود.

- برگزاری همایش تحول در نظام تربیتی با اندیشه های آیت الله خامنه ای ایسنا/فارس دانشگاه شیراز در روزهای 21و22 آذرماه، میزبان دومین همایش تحول در نظام تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله خامنه ای خواهد بود.

دبیر علمی همایش تحول در نظام تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله خامنه ای امروز، 18 آذر در جمع خبرنگاران گفت: مسیر تحول و کمال انسان برای نزدیکی به خداوند از شاهراه تعلیم و تربیت می گذرد و در طول تاریخ، رسالت تمام انبیای الهی به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه انسان از طریق آموختن و پروریدن او برای رسیدن به قرب الهی بوده است،بنابراین تحقق آرمان انسان با فضیلت نیز با تحول در تعلیم و تربیت امکان پذیر خواهد شد.

فرهاد خرمایی افزود: در این میان، دومین همایش تحول در علوم انسانی در دانشگاه شیراز با عنوان تحول در نظام تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله خامنه ای کوشش دارد با بررسی زوایای پنهان و آشکار تحول در تعلیم و تربیت، شرایطی برای همفکری اندیشه ورزان حوزه تعلیم و تربیت به منظور مفهوم سازی، نظریه پردازی، الگویابی و مدل سازی تربیتی منطبق با اندیشه های مقام معظم رهبری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «تحول در نظام تربیتی با اندیشه های آیت الله خامنه ای»

برگزاری همایش «تحول در نظام تربیتی با اندیشه های آیت الله خامنه ای»