مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-16سياسي

بررسی 360 پرونده در کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل


کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان، حق پرستاری و حالت اشتغال به مدت دو روز با حضور تیم پزشکی اعزامی از ستاد مرکز در استان اردبیل برگزار شد.

- کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان، حق پرستاری و حالت اشتغال به مدت دو روز با حضور تیم پزشکی اعزامی از ستاد مرکز در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری قریب الوقوع کمیسیون پزشکی در استان اردبیل خبر داده و گفته بود: در راستای رسیدگی به درخواست های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خصوص تعیین درصد و همچنین حق پرستاری و حالت اشتغال، کمیسیون پزشکی در استان اردبیل برگزار می شود.

معصوم زاده معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با ارائه آمار پرونده های بررسی شده در کمیسیون پزشکی گفت: تیم پزشکی و اعضای کمیسیون پزشکی اعزامی از ستاد مرکز به مدت دو روز در استان اردبیل حاضر شدند و پرونده های تعیین درصد، تجددید نظر، حق پرستاری و حالت اشتغال را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مجموعا 360 پرونده در این نوبت از کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، 235 پرونده مربوط به تعیین درصد (بار اول و یا تجدید نظر) اختصاص داشت و تعداد 95 و 30 پرونده نیز به ترتیب مربوط به حق پرستاری (ماده 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 360 پرونده در کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل

بررسی 360 پرونده در کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل