مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-06اقتصادي

البرز در دولت سیزدهم صاحب 200 مدرسه جدید می شود


استاندار استان البرز، با بیان اینکه حدود 60 درصد مصوبات سفر اول از نظر اجرایی و اعتباری محقق شده است، گفت: یکی از مسائلی که مدنظر قرار دارد تقویت سرانه های آموزشی است که در این راستا 200 مدرسه در دولت سیزدهم احداث خواهد شد.

- مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص، گفت: همه مدیران در تلاش هستند تا بتوانیم یک مراسم باشکوهی با حضور رییس جمهور و هیات همراه برگزار کنیم.

  وی اشاره ای به پروژه ها کرد و افزود: 56 پروژه مختلف روز جمعه با حضور رییس جمهور و تعدادی از وزرا به بهره برداری می رسانیم.

عبداللهی با بیان اینکه 56 پروژه بالغ بر نوزده هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، ادامه داد: پروژه های مختلفی از جمله پروژه بیمارستان شهید سلیمانی فردیس با حضور رییس جمهور در روز جمعه افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه  در استان البرز از نظر سرانه تخت بیمارستان یکی از استان های ضعیف هستیم، تصریح کرد: در پایان دولت بیش از هزار تخت بیمارستانی به تخت های استان اضافه می شود.

  این مقام مسوُول با بیان اینکه درحال حاضر در استان البرز دو هزار و دویست تخت بیمارستانی داریم، افزود: 12 بیمارستان دولتی و 8 بیمارستان خصوصی در استان البرز فعال هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در دولت سیزدهم صاحب 200 مدرسه جدید می شود

البرز در دولت سیزدهم صاحب 200 مدرسه جدید می شود