مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-19اقتصادي

خراسان جنوبی در همه حوزه ها دارای جاذبه سرمایه گذاری است


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در حوزه های صنعت، مواد معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، خدمات و گردشگری دارای جاذبه سرمایه گذاری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در حوزه های صنعت، مواد معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، خدمات و گردشگری دارای جاذبه سرمایه گذاری است.

  سید محمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی، امروز، 28 اذر در دیدار با یکی از سرمایه گذاران و شرکت های فعال صادراتی در حوزه معدنی و صادرات محصولات فنی و مهندسی به کشور عمان بیان کرد: تولید برپایه تکنولوژی و به کارگیری آن برای تولید محصولات بیشتر، متنوع و مورد استفاده در بخش های مختلف جامعه، یکی از دستاوردهای مراکز علمی در نسل سوم است.

وی افزود: تنها با تکیه بر تولید دانش بنیان است که می توان کشور را از سایه تحریم خارج کرد و باعث پویایی اقتصاد شد و مسیر کشور به سمت پیشرفت را هموار کرد.

فاطمی افزود: باتوجه به اینکه استان در حوزه های صنعت، مواد معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، خدمات و گردشگری دارای جاذبه سرمایه گذاری است، و در خراسان جنوبی با مختصات و فناوری که وجود دارد و همچنین توسعه شبکه ای که مورد نیاز است راه اندازی این خط تولید بسیار حائز اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در همه حوزه ها دارای جاذبه سرمایه گذاری است

خراسان جنوبی در همه حوزه ها دارای جاذبه سرمایه گذاری است