مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-13اجتماعي

هشدار کولاک برف و سیلاب در 5 استان و آلودگی هوای کلان شهرها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 26 آذر در کل کشور جوی آرام و پایدار داریم که در کلان شهرها نظیر اصفهان، اراک، کرج و تهران موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا می شود.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی روز آینده 23 آذر بارندگی ها در شمال غرب و غرب کشور که امروز شاهد بودیم، به تدریج کاهش می یابد، همچنین در این مناطق و دامنه های جنوبی البرز، کاهش دما پیش بینی می شود، اما در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش باران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید داریم، گفت: روز جمعه 24 آذر در شرق سواحل خزر، شمال شرق، برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش باران و کاهش دما پیش بینی می شود و این سامانه تا اواخر وقت روز جمعه از شرق کشور خارج می شود.

* آلودگی هوا در کلان شهرها از 26 آذر مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 25 آذر جوی پایدار و آرام همراه با افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور داریم و در نیمه شرقی کشور هوای سرد همراه با وزش باد فعال است، پس از آن روز یکشنبه در کل کشور جوی آرام و پایدار داریم که در کلان شهرها نظیر اصفهان، اراک، کرج و ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کولاک برف و سیلاب در 5 استان و آلودگی هوای کلان شهرها

هشدار کولاک برف و سیلاب در 5 استان و آلودگی هوای کلان شهرها