مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-29اجتماعي

آمادگی مدارس خوزستان برای تداوم ارائه آموزش های ایمنی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی برای ارائه آموزش ها در خصوص پیشگیری از خطرات زلزله در همه مدارس خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان از آمادگی برای ارائه آموزش ها در خصوص پیشگیری از خطرات زلزله در همه مدارس خبر داد.

علی محمدی نسب در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که امروز (8 آذرماه) در مدرسه بعثت منطقه باهنر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری است که در کمربند زلزله ای واقع شده است، سابقه زلزله با بزرگی بالا و گاه تلفات زیاد نیز داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به این شرایط، ارائه آموزش ها در خصوص زلزله بسیار ضروری است و بهترین مکان برای این آموزش ها مدارس هستند زیرا هر کدام از این دانش آموزان می تواند سفیری برای انتقال آموزش ها باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آموزش های ارائه شده در مانور ایمنی و زلزله از وقوع خسارات و تلفات زیاد جلوگیری زیادی می کند، گفت: در صورت صلاحدید مدیریت بحران خوزستان، آموزش و پرورش آمادگی دارد این آموزش ها را در همه مدارس ارائه دهد.

وی افزود: در حال حاضر این برنامه نمادین در 40 منطقه آموزش و پرورش و در همه شهرستان های خوزستان در حال اجرا است اما لازمه تکمیل این فرآیند، تداوم آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مدارس خوزستان برای تداوم ارائه آموزش های ایمنی

آمادگی مدارس خوزستان برای تداوم ارائه آموزش های ایمنی