مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-02بين الملل

رسانه عبری: حماس دستگاه های شنود اطلاعات اسراییل را رمزگشایی کرده بود


یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که جنبش حماس پیش از آغاز عملیات طوفان الاقصی موفق به رمزگشایی سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، روزنامه جروزالم پست در گزارشی به نقل از یک مسوول امنیتی رژیم صهیونیستی فاش کرد که جنبش حماس پیش عملیات هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) صهیونیست ها را به طور کامل فریب داد، به این شکل که یحیی السنوار، فرمانده گردان های القسام و محمد الضیف، رییس حماس در غزه از رصد دستگاه های اطلاعاتی تل آویو مطلع بودند و از شیوه های محرمانه ای برای انتقال پیام ها استفاده کردند.

این منبع امنیتی رژیم صهیونیستی که روزنامه جروزالم پست نام او را افشا نکرد، گفت: حماس دستگاه های شنودی را که تیمی از ارتش اسراییل سال 2018 در پایگاه های حماس کار گذاشته بود، پیدا کرد و موفق شد بدون اینکه سرویس های اطلاعاتی اسراییل این را متوجه شوند، آنها را رمزگشایی کند.

منبع یاد شده افزود: شکست در این عملیات ارتش را از بسیاری از جهات کور کرد و ما را از منظر ابتکارعمل و درک بهتر عقب انداخت.

این مسوول امنیتی رژیم صهیونیستی ادامه داد: اگر به گذشته بنگریم، می بینیم هیچکسی متوجه این موضوع نشد، نه مرکز اطلاعات ارتش و نه سرویس امنیت عمومی (شین بت) و نه موساد و در غیر این صورت مرزها را بدون حراست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: حماس دستگاه های شنود اطلاعات اسراییل را رمزگشایی کرده بود

رسانه عبری: حماس دستگاه های شنود اطلاعات اسراییل را رمزگشایی کرده بود