مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-12اجتماعي

برف و باران در راه چهارمحال و بختیاری/ کسری 58 درصدی بارش ها در استان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از روز چهارشنبه و صدور هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از روز چهارشنبه و صدور هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: عمده بارش ها برای مناطق کوهرنگ، غرب اردل و بخش های جنوبی استان پیش بینی شده است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی نسبتاً خوبی برای استان پیش رو داریم که از روز چهارشنبه این سامانه به تدریج وارد استان می شود و شدت فعالیت آن از عصر روز چهارشنبه تا صبح روز پنجشنبه خواهد بود.

وی افزود: در اغلب مناطق استان انتظار بارش برف را داریم، اگرچه برخی مناطق استان توامان بارش برف و باران را دارند، شدت بارش ها برای منطقه کوهرنگ، غرب اردل و بخش هایی از جنوب استان پیش بینی شده است، بارش ها برای مناطقی همچون شهرکرد، سامان و شمال بروجن کمتر از سایر مناطق است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این سامانه بارشی اواخر وقت روز پنجشنبه از استان خارج می شود که برای صبح روز جمعه و شنبه کاهش محسوس دمای هوا انتظار می رود، البته احتمال رخداد کولاک، مه و کاهش دید در محورهای استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در راه چهارمحال و بختیاری/ کسری 58 درصدی بارش ها در استان

برف و باران در راه چهارمحال و بختیاری/ کسری 58 درصدی بارش ها در استان