مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-15بين الملل

وقتی اوکراین قربانی سیاست های آمریکا می شود


پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی می نویسد: «در چهارچوب جنگ روسیه و اوکراین، کشور اوکراین و بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، قربانی سیاست ها و رویکردهای منفعت طلبانه آمریکا و رقابت هایِ حوزه سیاست داخلی این کشور هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - الف نوشت: پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تشدید منازعات و اختلافات حزبی و سیاسی در عرصه سیاست داخلی آمریکا با محوریت تداوم یافتن کمک های آمریکا به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور با روسیه،  به این مساله اشاره می کند که هر چه به انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا نزدیک می شویم و شاهد اوج گیری حملات احزاب دموکرات و جمهوریخواه به یکدیگر هستیم، این نکته بیش از هر زمان دیگری برای اوکراینی ها و کشورهای اروپایی روشن تر می شود که آن ها چیزی جز بازیچه ای در دستان آمریکایی ها نیستند.

  معادله ای که عملا از آن ها یک قربانی در بحبوحه جنگ روسیه و اوکراین ساخته و حامل شوک ها و تبعات بسیار منفی و مخربی در ادامه راه برای آن ها خواهد بود.

  گلوبال تایمز در گزارش خود می نویسد: بنا بر آنچه اخیرا خبرگزاری رویترز اعلام کرده، شالاندا یانگ ، مدیر بخش بودجه کاخ سفید هشدار داده که آمریکا هم از حیث زمانی و هم مالی، با محدودیت های قابل توجهی در چهارچوب تداوم بخشی به کمک های خود به اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اوکراین قربانی سیاست های آمریکا می شود

وقتی اوکراین قربانی سیاست های آمریکا می شود