مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-16سياسي

24 معلم پژوهنده برگزیده شهرستان کهگیلویه تجلیل شدند


پژوهشگران برتر آموزش و پرورش و معلمان پژوهنده شهرستان کهگیلویه طی مراسمی در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی دهدشت تجلیل شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پژوهشگران برتر آموزش و پرورش و معلمان پژوهنده شهرستان کهگیلویه طی مراسمی در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی دهدشت تجلیل شدند.

سید حمزه محقق، فرماندار شهرستان کهگیلویه در این مراسم با بیان اینکه پژوهش بهترین راهکار ممکن برای حل مشکلات موجود در تمامی عرصه ها و راهی برای توسعه و تعالی جامعه است، گفت: امروز قدرت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی بواسطه پژوهش و تولید علم نافع دانشمندان بومی به تمام دنیا ثابت شده است وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع و حمایت از فعالان این عرصه در راستای شکوفایی استعدادها و ترغیب آینده سازان به تحقیق و پژوهش اظهار کرد: دستاوردها و حضور موفق شرکت های فناور شهرستان کهگیلویه در همایش های مختلف کشوری نمود استعدادهای شکوفا و شایستگی جوانان این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، 24 نفراز پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اعم از معلمان پژوهنده برتر، مولفین و فناوران برتر فرهنگی شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه، طی مراسمی مشابه از سوی شورای اداری شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 معلم پژوهنده برگزیده شهرستان کهگیلویه تجلیل شدند

24 معلم پژوهنده برگزیده شهرستان کهگیلویه تجلیل شدند