مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 01:402023-12-12بين الملل

گزارش دهی تل آویو به واشنگتن درباره راهبرد بعد از جنگ غزه


پایگاه خبری «آکسیوس» بامداد چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که مقام های ارشد نظامی صهیونیست هم اکنون در واشنگتن حضور دارند تا راهبرد جنگ غزه را به مقام های آمریکایی ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری آکسیوس بامداد چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که مقام های ارشد نظامی صهیونیست هم اکنون در واشنگتن حضور دارند تا راهبرد جنگ غزه را به مقام های آمریکایی ارائه کنند.

آکسیوس به نقل از سه مقام صهیونیست - که خواستند نامشان فاش نشود - نوشت که هیأت نظامی اسراییلی در واشنگتن برنامه های این رژیم برای دستگیری یا ترور سران حماس را ارائه کرده است.

طبق این گزارش، الیزر تولدانو رییس شاخه راهبردی ارتش و عومر فیشلر جانشین فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به مقام های نظامی ارشد پنتاگون گزارش داده اند.

به نوشته آکسیوس، مقام های صهیونیست به آمریکایی ها گفتند که حملات زمینی به نوار غزه طی روزهای آتی به درگیری های کم شدت تر تبدیل می شود تا تلفات غیرنظامیان کاهش یافته و کمک های بشردوستانه به این منطقه ورود کند.

این منابع گفتند که هیأت نظامی صهیونیستی در واشنگتن توضیح دادند که چگونه قصد دارند سران حماس در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را دستگیر یا ترور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دهی تل آویو به واشنگتن درباره راهبرد بعد از جنگ غزه

گزارش دهی تل آویو به واشنگتن درباره راهبرد بعد از جنگ غزه