مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-22بين الملل

یک میلیون اسراییلی آماده مهاجرت از سرزمین های اشغالی


توافق های اولیه برای دستیابی به آتش بس در غزه میان رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی درشرایطی است که کارشناسان معتقدند تحقق این آتش بس از مهم ترین نشانه ها برای تحمیل شکست سنگینی دیگر به تل آویو به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، آتش بس در جنگ غزه درشرایطی در آستانه اجرایی سازی است که با وجود گذشت بیش از 45 روز از حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، که نمود عینی نسل کشی و جنایت علیه بشریت به شمار می رود، ارتش این رژیم با وجود همه فضاسازی ها و ادعاهای رسانه ای، موفقیتی در دستیابی به اهداف طراحی خود نداشته است.

براین اساس آنچه از روند تحولات و آتش بس احتمالی برمی آید، تصویری تمام قد از شکست فضاحت بار ماشین جنگی صهیونیست هاست که اکنون پیش چشم جامعه جهانی قرار گرفته است.

ناکامی در شناسایی تونل ها یک کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفت وگو با همشهری آنلاین، دراین زمینه اظهارکرد: ارتش رژیم صهیونیستی در آغاز حمله به غزه اعلام کرد برنامه ریزی ها و طراحی های جنگی لازم برای نابودی تونل های مورد استفاده حماس و جهاداسلامی در بازه زمانی حدود 10 روزه را طراحی کرده است، اما این هدف محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون اسراییلی آماده مهاجرت از سرزمین های اشغالی

یک میلیون اسراییلی آماده مهاجرت از سرزمین های اشغالی