مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-09اقتصادي

اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز در اماکن گردشگری طرقبه-شاندیز


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: استفاده مراکز گردشگری، رستوران ها، کافی شاپ ها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی، تالارها و… از وسائل گرمایشی انرژی بر همانند گرماتابش، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: استفاده مراکز گردشگری، رستوران ها، کافی شاپ ها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی، تالارها و… از وسائل گرمایشی انرژی بر همانند گرماتابش، شعله زیرتخت آلاچیق ها، آتشدان، شعله تزیینی رستورانی و هرگونه لوله کشی جدید ممنوع است و مشترکین موظف به جمع آوری این تجهیزات هستند.

حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مطابق قانون، استفاده از وسائل گرمایشی انرژی بر در فضای باز ممنوع است، اظهار کرد: اتلاف گاز طبیعی به شکل مسرفانه و بدون هیچگونه ارزش افزوده از مصادیق اسراف و اتلاف منابع محسوب می شود که با موازین قانونی منطبق نیست.

وی افزود: طی 48 ساعت گذشته و همزمان با تعطیلات پایانی هفته تمامی اماکن تفریحی گردشگری مشهد و طرقبه-شاندیز مورد بازدید و بازرسی دقیق قرار گرفت که حاصل آن 180 تذکر و صدور 75 مورد اخطار است.

همچنین جریان گاز 49 مجموعه متخلف که 41 مورد آن در طرقبه و شاندیز بود قطع و گرماتابش و دیگر وسائل گرمایشی غیرمجاز آنان جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز در اماکن گردشگری طرقبه-شاندیز

اجرای طرح ضربتی پایش مصرف گاز در اماکن گردشگری طرقبه-شاندیز