مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-07سياسي

تشریح اقدامات شهرداری کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت «سردار دلها»


شهردار کرمان، اقدامات معاونت ها، سازمان ها و مناطق پنج گانه شهرداری را برای برگزاری هرچه باشکوه تر برگزارکردن چهارمین سالگرد سردار دلها، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف، از اجرای زیرسازی، 5000 متر جدول گذاری و 2000 متر فرش موزاییک در محدوده پردیسان قائم(عج) ، توسط مناطق پنج گانه شهرداری کرمان، خبر داد و گفت: ارسال خودروهای سنگین و اعزام کارگران در 40 روز گذشته توسط مناطق و سازمان ها از دیگر اقدامات بوده است؛ ضمن اینکه و برای اجرای فعالیت های عمرانی و همچنین سرویس دهی به زائران و نظافت محدوده گلزار شهدا در ایام سالگرد نیز، نیروهای ویژه اختصاص داده می شود.

وی از برنامه ریزی برای برپایی موکب ها، خبر داد و با اشاره به تأمین روشنایی مسیرهای اصلی شهر به ویژه مسیرهای منتهی به گلزار شهدا، میادین و پارکینگ های پردیسان قائم(عج) ، خاطرنشان کرد: ورودی های شهر با اقداماتی ازجمله شست وشوی دیوارها، مبلمان شهری، علائم ترافیکی و جدول ها، جمع آوری نخاله ها و پسماند های ساختمانی از مسیرهای اصلی، در حال ساماندهی است و به مالکان نیز برای جمع آوری مصالح از مسیرهای اصلی، اخطار داده شده است.

شهردار کرمان، به تشکیل جلسه و برنامه ریزی با شرکت های تحت پیمان درخصوص تأمین نیروی لازم در زمان برگزاری مراسم، اشاره کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات شهرداری کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت «سردار دلها»

تشریح اقدامات شهرداری کرمان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت «سردار دلها»