مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-11ورزشي

سردیس سردار سلیمانی برداشته نمی شود


محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور شنبه 18 آذرماه در دانشگاه علم و صنعت در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و شهدای 16 آذر درباره تندیس سردار سلیمانی در ورزشگاه سپاهان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، پایان رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در این دوره که با فرمت جدیدی شروع شده بود، فرجام چندان خوشی برای فوتبال ایران نداشت.

از بین سه نماینده ایرانی حاضر در مرحله گروهی، فقط تیم سپاهان اصفهان بود که توانست با ایستادن در رده دوم و با توجه به برتری امتیازی در مقایسه با سایر تیم های دوم گروه های پنج گانه منطقه غرب آسیا، به مرحله حذفی برسد.

 سپاهان در این فصل تیم باکیفیتی نشان داده که علاوه بر رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، می تواند در عرصه آسیایی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

آن ها در مرحله گروهی اگرچه برابر تیم گردن کلفتی مانند الاتحاد عربستان پرمهره قرار گرفتند، ولی در زمین نشان دادند تفاوت زیادی با این تیم عربستانی که خودش یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیاست، ندارند.

البته که سپاهان فقط یک بار با الاتحاد بازی کرد که آن هم در عربستان بود، وگرنه مشخص نبود اگر بازی دو تیم در اصفهان برگزار می شد، باز هم الاتحاد می توانست صدرنشین این گروه باشد یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس سردار سلیمانی برداشته نمی شود

سردیس سردار سلیمانی برداشته نمی شود