مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-03فرهنگي

نخستین جشنواره سراسری «یاشیل شهر» در مشگین شهر برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره یاشیل شهر در چهار بخش شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه به صورت سراسری در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

- نخستین جشنواره سراسری یاشیل شهر در مشگین شهر برگزار می شود ایسنا/اردبیل مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره یاشیل شهر در چهار بخش شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه به صورت سراسری در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امیر رجبی گفت: به همت شهرداری و شورای شهر مشکین شهر، نخستین جشنواره یاشیل شهر در چهار بخش شعر، داستان، عکس و فیلم کوتاه به صورت سراسری در این شهرستان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه فرهنگ و شناساندن هویت و تاریخ استان با برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در سطح ملی اظهار کرد: جشنواره یاشیل شهر با همکاری اداره ارشاد اسلامی و تصویب در شورای فرهنگ عمومی و به همت شهرداری و شورای اسلامی مشکین شهر در بهمن ماه 1402 برگزار میشود رجبی با بیان اینکه اگر شورای شهر و شهرداری ها در کارهای فرهنگی مشارکت داشته باشند فرهیختگی و فرهنگ شهر و شهروندی شهرها بالا میرود تصریح کرد: خوشبختانه اعضای شورای شهر و شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره سراسری «یاشیل شهر» در مشگین شهر برگزار می شود

نخستین جشنواره سراسری «یاشیل شهر» در مشگین شهر برگزار می شود