مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-06ورزشي

هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی مثلث برمودایی که پرسپولیس را بلعید!


پرسپولیس به الدحیل نباخت بلکه به مجموعه تصمیماتی از سوی هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی اش باخت که برخلاف خیلی ها این روزهای تلخ و سیاه سرخ پوشان را ندیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته و در مقابل چشمان بیش از 60 هزار تماشاگر و در کمال ناباوری مقابل تیم الدحیل قطر شکست خورد تا بعد از سال ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و شانس صعود به مرحله بالاتر را از دست بدهد.

 پرسپولیس در حالی این شکست تلخ و غیرقابل باور را تجربه کرد که حتی بدبین ترین هوادار هم این موضوع را پیش بینی نمی کرد اما الدحیل قطر که از هفته گذشته حذفش از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده بود موفق شد سرخ پوشان را در خانه شکست دهد تا انتقام باخت بازی رفت را مقابل 60 هزار هوادار سرخ پوش از شاگردان یحیی گل محمدی بگیرند.

  موضوع تلخ پرسپولیسی ها فقط شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا نیست چرا که شاگردان یحیی گل محمدی در شش بازی اخیر خود در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا هیچ بردی به دست نیاوردند تا خاطرات تلخ دهه هشتاد برای این تیم تکرار شود.

از نظر آماری شاگردان یحیی گل محمدی برای اولین بار در 12 سال گذشته در شش بازی پیاپی برنده نشدند تا مشخص شود که ایرادات زیادی در این تیم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی مثلث برمودایی که پرسپولیس را بلعید!

هیأت مدیره، مدیرعامل و سرمربی مثلث برمودایی که پرسپولیس را بلعید!