مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-07سياسي

ساخت 400 واحد مسکونی با مشارکت سپاه و کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: با مشکارکت گروه های جهادی و کمیته امداد 400 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری عصر امروز در حاشیه تحویل 60 واحد مسکن مددجویی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد، گفت: در راستای کمک به مددجویان تحت پوشش با همکاری این نهاد در چهارمحال و بختیاری طی 2 سال اخیر عملیات اجرایی ساخت 400 واحد مسکونی آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) افزود: از این تعداد مسکن، 265 واحد به صورت کامل تکمیل و تحویل مددجویان شده است و 135 واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: در تفاهم نامه منعقدشده بین سپاه و کمیته امداد، اصل زمین برعهده مددجو است که ساخت مسکن تا 55 متر مربع با قیمت متری 7 میلیون تومان صورت می گیرد که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه ساخته می شود.

اکبری در پایان اضافه کرد: گروه های جهادی در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی همکاری خوبی داشته و امروز با حضور استاندار و رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور مجموعاً 60 واحد مسکونی تکمیل شده به مددجویان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 400 واحد مسکونی با مشارکت سپاه و کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

ساخت 400 واحد مسکونی با مشارکت سپاه و کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری