مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-26سياسي

پیامدهای افزایش سن بازنشستگی


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر اینکه افزایش سن بازنشستگی در کشورهایی اعمال شده که نیروی کار در آنها مدام به دنبال کار نیست، - رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با تاکید بر اینکه افزایش سن بازنشستگی در کشورهایی اعمال شده که نیروی کار در آنها مدام به دنبال کار نیست، نسبت به کاهش منابع و ورودی های سازمان تامین اجتماعی با اجرای مصوبه افزایش سن بازنشستگی هشدار داد.

فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی مصوبه افزایش سن بازنشستگی ابراز عقیده کرد و گفت: تصمیم به افزایش سن بازنشستگی به دلیل آنچه که ناترازی صندوق های بازنشستگی عنوان می شود، در مجلس شورای اسلامی گرفته شد.

ما نمی گوییم به فکر صندوق تامین اجتماعی یا صندوق های بازنشستگی نباشند، آینده صندوق ها را مدنظر قرار ندهند و برای منابع و مصارف آن چاره اندیشی نشود، بلکه تاکید ما این است که باید مدیریت صندوق ها مورد توجه قرار گیرد.

با نگاه به شرکت ها و زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی می بینیم که اکثر این شرکت ها مدیریت خوب و مطلوبی ندارند و به لحاظ اقتصادی ساماندهی نمی شوند وگرنه سازمان تامین اجتماعی با زیرمجموعه ها و شرکت هایی که تحت پوشش شستا قرار دارند، نباید مشکل مالی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای افزایش سن بازنشستگی

پیامدهای افزایش سن بازنشستگی