مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-20اقتصادي

حمایت دولت از اجاره نشینان با افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن


برای حمایت از اجاره نشینان، وام ودیعه مسکن در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان افزایش یافت و در سایر شهرها هم بیش از دو برابر شد.

- سخنگوی دولت گفت: برای حمایت از اجاره نشینان، وام ودیعه مسکن در تهران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان افزایش یافت و در سایر شهرها هم بیش از دو برابر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات و گزارش های ارائه شده در این جلسه، اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد گزارشی از آغاز جشنواره های بین المللی این وزارت ارائه کرد.

گزارشی هم از آغاز جشنواره سینماحقیقت ارائه شد.

رییس کل بانک مرکزی گزارشی از آمارهای رشد اقتصادی در تابستان امسال ارائه کرد که نشان از رشد اقتصادی قابل قبولی به ویژه در حوزه های انرژی، نفت و ساختمان داشت.

در حوزه ساختمان رشد شش ماهه اول به حدود 3 درصد رسید.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی هم گزارشی از توافقاتی که با شورای پول و اعتبار برای پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از این حوزه داشته اند ارائه کرد.

وام بهسازی و نوسازی مسکن های شهری و مسکن های روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر که پیش از این تصویب شده بود به عدد 350 میلیون تومان افزایش یابد با موافقت شورای پول و اعتبار سود وام ها 5 درصد در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از اجاره نشینان با افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن

حمایت دولت از اجاره نشینان با افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن