مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-27سياسي

دستور رییس کل دادگستری استان گیلان به دادستان ها برای همکاری در اطفای حریق جنگل ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در رابطه با جزییات آتش سوزی در جنگل های استان اظهار کرد: - رییس کل دادگستری استان گیلان در رابطه با جزییات آتش سوزی در جنگل های استان اظهار کرد: آتش سوزی از بعد از ظهر روز شنبه در جنگل های مناطق حفاظت شده شهرستان شفت آغاز شده و در حال حاضر آتش به 11 شهرستان استان به وسعت 53 هکتار سرایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در رابطه با جزییات آتش سوزی در جنگل های استان اظهار کرد: آتش سوزی از بعد از ظهر روز شنبه در جنگل های مناطق حفاظت شده شهرستان شفت آغاز شده و در حال حاضر آتش به 11 شهرستان استان به وسعت 53 هکتار سرایت کرده است.

وی بیان کرد: به گفته کارشناسان آتش سوزی طبیعی در جنگل های پهن برگ استان رخ نمی دهد و به دلیل خشک شدن گیاهان کف جنگل و وزش باد های موسمی، اگر مسافران و حاشیه نشینان جنگل اقدام به روشن کردن آتش کنند، آتش به سرعت در جنگل گسترش پیدا می کند.

رییس کل دادگستری استان بیان کرد: دستورات قضایی لازم به دادستان های استان به جهت همکاری برای خاموش کردن آتش صادر شده است و طی 48 ساعت گذشته نیرو های جنگل بانی به کمک هلال احمر، محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری استان گیلان به دادستان ها برای همکاری در اطفای حریق جنگل ها

دستور رییس کل دادگستری استان گیلان به دادستان ها برای همکاری در اطفای حریق جنگل ها