مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-18سياسي

کلاهبرداری میلیاردی مؤسسات مهاجرتی از مردم قم در اخذ ویزای تضمینی


معاون دادستان قم از کلاهبرداری های میلیاردی این روزها با تبلیغات و وعده اخذ ویزای صد درصد تضمینی موسسات جعلی برای مهاجرت و اعزام دانشجو به خارج کشور به ویژه در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل تحریری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این روزها با تبلیغات و وعده اخذ ویزای صددرصد تضمینی موسسات جعلی برای مهاجرت و اعزام دانشجو به خارج کشور به ویژه در فضای مجازی، کلاهبرداری های میلیاردی انجام می شود.

وی بیان کرد: در اغلب این پرونده ها مالباختگان پس از ارسال مدارک و پرداخت مقادیری ارز از طریق صرافی ها معادل 20 تا 30 میلیارد ریال وجه و ماه ها معطلی و سردرگمی و شنیدن وعده های دروغین، اقدام به شکایت از افراد حقیقی و حقوقی کلاهبردار که هویت مشخص قانونی ندارند، می نمایند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: اغلب این مالباختگان در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام به دام این کلاهبرداران افتاده و با اعتماد به یک اکانت یا صفحه در فضای مجازی سرمایه های مادی، اجتماعی و روانی کنونی و آینده خود را نابود می سازند.

وی ادامه داد: برخی موسسات خارجی مدعی هستند که در ایران نماینده و مشاور حقوقی دارند که پیگیر امور مهاجرت متقاضیان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی مؤسسات مهاجرتی از مردم قم در اخذ ویزای تضمینی

کلاهبرداری میلیاردی مؤسسات مهاجرتی از مردم قم در اخذ ویزای تضمینی