مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06اقتصادي

پایان ماه عسل کتمان صورت های مالی


برخی شرکت های دولتی و بانک های ناتراز که تاکنون از انتشار صورت های مالی خود امتناع می کردند در دولت سیزدهم مجبور به انجام این کار شدند؛ به طوری که تا کنون بیش از 1600 صورت مالی افشا شده و وزیر اقتصاد وعده داده 2000 صورت مالی دیگر نیز تا پایان سال با وجود فشارها .

- برخی شرکت های دولتی و بانک های ناتراز که تاکنون از انتشار صورت های مالی خود امتناع می کردند در دولت سیزدهم مجبور به انجام این کار شدند؛ به طوری که تا کنون بیش از 1600 صورت مالی افشا شده و وزیر اقتصاد وعده داده 2000 صورت مالی دیگر نیز تا پایان سال با وجود فشارها و گلایه های مدیران بخش های دولتی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع زیان دهی شرکت های دولتی و ناترازی بانک ها طی چهار دهه گذشته که اثرات مخربی بر اقتصاد کشور داشته تا کنون لاینحل باقی مانده بود.

دولت سیزدهم پس از روی کار آمدن به موضوع مولدسازی، اصلاح فرآیند اجرای اصل 44، افزایش راندمان شرکت های دولتی، رفع ناترازی بانک ها، حسابرسی و افشای صورت های مالی ورود کرد.

شهریور 1400 وزیر اقتصاد اعلام کرد همانطور که عملکرد شرکت های بورسی بر روی سامانه کدال به صورت شفاف ارائه می شود بانک ها، بیمه ها و شرکتهای دولتی غیربورسی نیز باید این شفافیت را ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماه عسل کتمان صورت های مالی

پایان ماه عسل کتمان صورت های مالی