مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-06سياسي

وزیر آموزش و پرورش: در ارائه آموزش باکیفیت تنها مانده ایم


رضامراد صحرایی با بیان اینکه در ارائه آموزش باکیفیت تنها مانده ایم، از معاونت حقوقی ریاست جمهوری درخواست کرد تا ترک فعل هایی که در اجرای سند تحول بنیادین انجام شده است را به مثابه ترک فعل در اجرای قانون اساسی پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم راهکارهای اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطبق بر قانون اساسی، اظهار کرد: اصل 30 قانون اساسی آموزش رایگان و با کیفیت را مورد تأکید قرار می دهد و امروز می خواهم بگویم آموزش و پرورش، آینه عملکرد تمام نظام است و حتی نشان دهنده آینده کشور است.

وی افزود: سند تحول بنیادین از قانون اساسی تبعیت مطلق کرده است و در فصل 8 سند تمام دستگاه ها نسبت به آموزش و پرورش تکلیف دارند اما این دستگاه تنها مانده است مثلا وزارت آموزش و پرورش در طرح نماد باید سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را غربالگری کند و دستگاه های متولی متناسب با نتایج آن، ورود کنند اما تنها ماندیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در ارائه آموزش با کیفیت تنها ماندیم و تبدیل شدیم به یکی از وزارتخانه های کشور و با ساختن دستگاه های موازی، تکالیف خود را نسبت به آموزش و پرورش انجام ندادند در حالیکه تمام بخش ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: در ارائه آموزش باکیفیت تنها مانده ایم

وزیر آموزش و پرورش: در ارائه آموزش باکیفیت تنها مانده ایم