مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-14پزشكي

اورژانس چابهار امسال بیشترین ماموریت را انجام داده است


سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار گفت: طی 8 ماه امسال بیش از 2205 ماموریت توسط اورژانس 115 شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایرج ضاربان امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: طی 8 ماه امسال بیش از 2205 ماموریت توسط اورژانس 115 شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار ثبت شده که شهرستان چابهار با ثبت 1022 ماموریت در حوادث ترافیکی بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: متأسفانه به علت وقوع این تصادفات 3600 نفر دچار آسیب دیدگی شده اند و 72 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با اشاره به انجام 15 ماموریت امدادی توسط اورژانس هوایی گفت: از این تعداد 6 ماموریت امدادی جهت جابه جایی مادران باردار و انتقال به مراکز درمانی انجام گرفته است.

وی گقت: تعداد 38 پایگاه اورژانس 115 در حوزه دانشکده علوم پزشکی چابهار فعال است که با توجه به جمعیت تحت پوشش و حوادث ترافیکی روزانه، افزایش تعداد پایگاه های اورژانس در جهت ارتقاء خدمات امدادی پیش بیمارستانی ضرورت دارد.

دکتر ضاربان از مردم خواست در هنگام بروز حادثه از جا به جایی مصدومین به جز در موارد اضطراری که احتمال فوت فرد مصدوم وجود دارد خودداری کنند و در هنگام تماس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس چابهار امسال بیشترین ماموریت را انجام داده است

اورژانس چابهار امسال بیشترین ماموریت را انجام داده است