مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-05بين الملل

پزشکان انگلیسی طولانی ترین اعتصاب خود را برگزار می کنند


پزشکان انگلیسی برنامه خود برای اجرای طولانی ترین اعتصابشان را در پی شکست مذاکرات بین اتحادیه صنفی آنها و دولت بر سر شرایط شغلی و حقوقشان اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پزشکان تحت پوشش اتحادیه انجمن پزشکی بریتانیا (BMA)  اعلام کردند، طولانی ترین اعتصاب پزشکی در تاریخ تشکیل سازمان سرویس سلامت ملی انگلیس (NHS) را بعد از آنکه مذاکرات این اتحادیه با دولت لندن بر سر افزایش حقوق و ارتقای شرایط شغلی این پزشکان شکست خورد برگزار می کنند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، نمایندگان این اتحادیه پنج هفته مذاکرات را با دولت لندن برای یافتن راه حلی برای اختلاف بر سر حقوق پزشکان برگزار کردند.

انجمن پزشکی بریتانیا بعد از این مدت اعلام کرد، وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی انگلیس در ارائه پیشنهادی مناسب برای پایان دادن به اعتصابات پزشکان معترض شکست خورد.

کمیته پزشکان عمومی انجمن پزشکی بریتانیا سپس به اتفاق آرا برنامه برگزاری اعتصابات در ماه های دسامبر و ژانویه را تصویب کرد.

طبق این برنامه این پزشکان از ساعت هفت صبح روز 20 دسامبر (29 آذر) تا هفت صبح روز 23 دسامبر (دوم دی) و همچنین از ساعت هفت صبح روز سوم ژانویه 2024 (13 دی) تا 9 ژانویه (19 دی) دست به اعتصاب سراسری در انگلیس خواهند زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان انگلیسی طولانی ترین اعتصاب خود را برگزار می کنند

پزشکان انگلیسی طولانی ترین اعتصاب خود را برگزار می کنند