مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-14فرهنگي

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟


تلویزیون برای امروز و فردا، 23 و 24 آذر ماه 34 فیلم سینمایی و تلویزیون آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

- تلویزیون برای امروز و فردا، 23 و 24 آذر ماه 34 فیلم سینمایی و تلویزیون آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ساحل مین ، کمی دورتر ، راه استقلال ، روز ملاقات ، درختان مادر ، مهمانخانه ای در برف ، ربوده شده 3 ، کدر ، پاسگاه پلیس ، تنها یک نفس ، کندو ، آرزوی بزرگ ، آجیل فروشی ، الف امنیت ، خشم اژدهای جوان ، دینا در ماجراجویی دونارک ، گاهی خوشی، گاهی غم ، کلاه ، هفت ، سارا و آیدا ، بازگشت دینا ، سرگرد گروم: دکتر طاعونی ، متخصص ، بقایای روز ، پدری که کوه ها را جابجا می کند ، فارگو ، مینا و پلنگ ، خاکستری ها به دنبال شهاب سنگ ، دانه های فلفل و نفرین پادشاه سیاه ، بازگشت به خانه ، مت کیلائو ظهور یک مبارز ، پدر و پسر قهرمان ، 3:10 به یوما و تبعیض از جمله فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن هایی هستند که پنج شنبه و جمعه این هفته، 23 و 24 آذر ماه پخش می شوند.

شبکه یک سیما فیلم سینمایی ساحل مین به کارگردانی مارتین زاندویج پنج شنبه، 23 آذر ماه ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟