مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-25اقتصادي

ارتقاء تعاونی های کشاورزی در جهت اشتغالزایی از ضروریات است


ارتقاء تعاونی های ویژه نظام مهندسی کشاورزی در جهت اشتغالزایی و افزایش بهره وری از ضروریات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر شنبه 4 آذرماه در دیدار با اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: تسریع و تسهیل فرایند صدور مجوزها به عنوان رویکرد اساسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

  وی خواستار توسعه مکانیزاسیون در فعالیت های کشاورزی شد و افزود: انجام فعالیت های کشاورزی به صورت مکانیزه مورد خواست و تاکید است.

 استاندار  ایلام با تأکید بر نقش بی بدیل بخش کشاورزی در تحقق رشد اقتصادی استان ادامه داد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک بازوی توانمند، ظرفیت مناسبی برای تسهیل و تسریع امور در بخش کشاورزی دارد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: برون سپاری و واگذاری امورات باید در دستور کار قرار گیرد و به همان اندازه که امورات واگذار شده به همان اندازه نیز توفیقات بیشتر بوده است، لذا دستگاه های اجرایی باید نسبت به برون سپاری فعالیت های خود اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند با تشکیل تعاونی و درآمدزایی و اشتغالزایی بیشتر، بهره وری بهتری را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء تعاونی های کشاورزی در جهت اشتغالزایی از ضروریات است

ارتقاء تعاونی های کشاورزی در جهت اشتغالزایی از ضروریات است