مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-11سياسي

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت «سفیر مقاومت» معرفی می کند


دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: این مجمع در روز برگزاری «سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام»، دو نفر را به عنوان «سفیرمقاومت» معرفی می کند.

- مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت سفیر مقاومت معرفی می کند دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: این مجمع در روز برگزاری سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام ، دو نفر را به عنوان سفیرمقاومت معرفی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین زکریایی عزیزی در گفت وگویی اظهار کرد:مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت در این راستا و در جریان نشستی با نویسندگان حوزه دفاع مقدس و مقاومت که 12 آذرماه برگزار شد، دکتر شاهسون، فرهاد قائمیان- بازیگر- و علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران را به عنوان سفیران مقاومت معرفی کرد.

وی یادآور شد: این مجمع در ادامه، قاسم عزیزاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و سیدسلیم منتصر ( سفیر جبهه مقاومت از یمن) را به عنوان سفیران مقاومت معرفی خواهد کرد.

زکریایی عزیزی گفت: در آینده نزدیک نحوه انتخاب و معرفی سفیران مقاومت از طرف مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت تشریح و اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت «سفیر مقاومت» معرفی می کند

مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت «سفیر مقاومت» معرفی می کند