مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 03:302023-12-09سياسي

نقش دانشجوی دغدغه مند در جامعه


فریبرز حاتمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی به برخی از مهمترین نقش های دانشجو اشاره کرده و می گوید: دانشجویان می بایست در جهت تقویت نقش مرجعیت و تاثیر گذاری خود اقدامات مهم و ارزنده ای را در برنامه های خود برنامه ریزی نمایند.

- خبرگزای فارس لرستان_ فریبرز حاتمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی؛ دانشجو در مرکز سه گانه نهادخانواده، نهاد علمی و آموزشی و نهاد سیاسی واقع است.

اهمیت آن را می توان از آنجا دریافت که دستمایه سال های متمادی تمرکز خانوادها بر تعلیم وتربیت جوانان به یکباره در یک پروسه مستقل اجتماعی قرار می گیرد.

بنابراین دانشجو داری اهمیت چند گانه در حوزه اجتماعی وحوزه سیاسی است و ترکیب این دو حوزه خواه ناخواه حوزه فرهنگ را متاثر خواهد.

ساخت پیشینه کنشگری دانشجویان و اصالت نقش آنان در مهمترین تحول دوران معاصر یعنی انقلاب اسلامی ایران گواهی است غیر قابل انکار، بر این ادعا تردیدی نیست که جایگاه بدست آمده و نقش ترسیم شده دانشجویان نیازمند پایش، مراقبه و رعایت موازنات خاص است.

گرچه که در زمان فعلی بر اثر تبلیغات رسانه های غربی دارای ماموریت که عمدتا نماینده صاحبان کالاهای خاص و یا ایدئولژی خاص هستند اهمیت علم وعلم اندوزی را به حد اقل رسانده اند و در تقویت نقش سلبریتی ها کوشیده اند و خیلی جاها هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشجوی دغدغه مند در جامعه

نقش دانشجوی دغدغه مند در جامعه