مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-12سياسي

جمع آوری بیش از 19 هزار تن اقلام خوراکی توسط کمک های مردمی


برای اولین بار در کشور بیش از 19 هزار تن اقلام خوراکی توسط کمک های مردمی جمع آوری شده که در صلیب سرخ عالی ترین نشان سرخ فداکاری به جمعیت هلال احمر ایران اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام،پیر حسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان گفت: درطول دفاع مقدس بهترین مرزداران کشور مردم استان ایلام بودند و نماد مقاومت ،قوی و با ایمان به این مردم داده شده است  وی افزود: مدال افتخار بعدی برای مردم ایلام مدال خادمی زائران امام حسین (ع) است.

  رییس جمعیت هلال احمر کشوریادآور شد:ابرو بزرگ برای کشور ایران بخصوش در اربعین هستید شما نه تنها به مردم ایران به مردم دیگر کشور ها دیگر نیز خدمت میکنند این سعادت بزرگی است  وی عنوان کرد: کارهای بزرگی برای شهر ایلام  با حضور مدیران موفق در استان انجام شده و انجام خواهد شد.

  کولیوند با اشاره به اینکه  جمعیت هلال احمر بصورت دواطلبانه عمل میکنید اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در سراسر کشور بدون هیچ منتی در تمام حوادث طبیعی اولین نفر در میدان خدمت رسانی حضور پیدا می کنند .

  رییس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور  بیش از 10 هزار تن کمک های مردمی جمع اوری شده است اضافه کرد: در صلیب سرخ جهانی عالی ترین نشان صلیب سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 19 هزار تن اقلام خوراکی توسط کمک های مردمی

جمع آوری بیش از 19 هزار تن اقلام خوراکی توسط کمک های مردمی