مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-26سياسي

کشور ما در جبهه های مختلف با استکبار در حال مبارزه است


عده ای تصور می کنند که دوران جنگ به پایان رسیده است در حالی که ما در جبهه های مختلف همچنان با استکبار در حال مبارزه هستیم.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سابق لشگر عاشورا گفت: عده ای تصور می کنند که دوران جنگ به پایان رسیده است در حالی که ما در جبهه های مختلف همچنان با استکبار در حال مبارزه هستیم.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت هفته بسیج، سردار غلام عسگر کریمیان در جمع اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: شما عزیزان در مجموعه فعالیت می کنید که سراسر حرکاتش اجر و پاداش نزد خداوند دارد چرا که به یاری مردم رسیدن سفارش دین و نبی اکرام (ص) است.

وی با اشاره به اینکه مردم در گذشته و در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی خود را از نظام انقلاب اثبات کرده اند، تصریح کرد: مسئولان ما نیز باید درکنار مردم بوده و دین خود را به آنها ادا کنند.

فرمانده سابق لشگر عاشورا بیان کرد: عده ای تصور می کنند که دوران جنگ به پایان رسیده است در حالی که ما در جبهه های مختلف همچنان با استکبار در حال مبارزه هستیم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه عملیات روانی دشمن در جنگ نیمه سخت تعطیل بردار نیست، ادامه داد: خطرناک تر از هشت سال دفاع مقدس ما امروز با نبرد پیچیده دشمن در قالب جنگ ترکیبی سخت، نیمه سخت، نرم و از همه مهمتر جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور ما در جبهه های مختلف با استکبار در حال مبارزه است

کشور ما در جبهه های مختلف با استکبار در حال مبارزه است