مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-21سياسي

در پشت صحنه ویژه برنامه شب یلدا چه خبر است؟


در پشت صحنه برنامه «ایران دوست داشتنی» محمد معتمدی از پیش تولید فصل دوم «آوای جادویی» و قطعات جدیدش گفت؛ خواننده ای که از دل «عصر جدید» بیرون آمد از آثارجدیدش رونمایی کرد و فریبا متخصص هم از دقایقی از فضیلت بخشش صحبت کرد.

- در پشت صحنه برنامه ایران دوست داشتنی محمد معتمدی از پیش تولید فصل دوم آوای جادویی و قطعات جدیدش گفت؛ خواننده ای که از دل عصر جدید بیرون آمد از آثارجدیدش رونمایی کرد و فریبا متخصص هم از دقایقی از فضیلت بخشش صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویژه برنامه یلدای ایران دوست داشتنی در شبکه یک سیما که از شب گذشته پخش خود را آغاز کرده است با حضور هنرمندانی چون قدرت الله ایزدی، محمد معتمدی، مهدی سیار، علی طولابی و فریبا متخصص و اجرای پدرام کریمی سپری شد.

شب اول ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک سیما در حالی سپری می شود که سازندگان آن چند شبانه روز برای طراحی و اجرای دکور این برنامه وقت صرف کرده اند؛ دکوری که مثل همیشه همان حال و هوای ایران و سنتی را به برنامه می دهد و مخاطب را به یک فضای قدیمی که در عین حال مدرن شده است، پرتاب می کند.

مهمانان برنامه که تعداد زیادی از آن ها از نواحی مختلف ایران و با قومیت های متفاوت هستند، در راهروی پشت صحنه مشغول آماده سازی و تمرین برای اجرا روی صحنه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پشت صحنه ویژه برنامه شب یلدا چه خبر است؟

در پشت صحنه ویژه برنامه شب یلدا چه خبر است؟